czwartek, 14 lutego 2013

Krótki Prolog

Słońce świeciło dzisiaj bardzo mocno. 
Wszystkie stworzenia na ziemi budziły się lub cieszyły nowym, bezproblemowym dniem.
Dwa dni temu Hermiona Granger wraz ze swoimi znajomymi opuściła
Hogwart.
Zapowiadały się coroczne i przyjemne wakacje u Weasleyów. 
Lecz czy te wakacje miały być zwyczajne?
Może jednak nie....
A może zdarzy się w nie coś niezwykłego co 
sprawi,że życie nastolatki wywróci się do góry nogami.
Może będzie musiała się zmierzyć z czymś trudniejszym niż tylko przyjaźń?
Może będzie musiała wybierać miedzy osobami które kocha?
To wszystko już nie długo....
--------------------------------------------
Hej <3
Mam nadzieje że prolog się podoba <3
komentujcie

8 komentarzy:

  1. Ip... Czekam na więcej <3
    Duch :D
    Pójdziesz do Azkabanu, zobaczysz..
    MUAHAHAHAHAHA
    Zapraszam do mnie:
    love-story-fremione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. FREMIONE AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    NOWE FREMIONE AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    Kiedy następny?
    Powiadamiaj mnie proszę u mnie ok?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, tak z ciekawości,.... Gdzie jest nowy rozdział?
    U mnie nowy a kiedy będzie u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Clar coś ci nie działa?
      ja mam już od wczoraj....

      Usuń